Yaşamak öyle anlamsız


Sahibi olmayan mısralar gibiydim
Dışarıda avaz, avaz bağıran kuşların
Zamanımı çalmaya çalışan umutların
Peşlerinde kendimi yitirdim.

Bu soluksuz yürüyüşün
Bir adı olmalı diye düşündüm
Yaşamaktı!
Her gece her saat hayalinle yaşamak

Bir sokak lambasının altında
İçtiğin her sigaranın
Kaybettiğin tüm hayatının
Bir parçası seni anlamaktı

Kelimelerin içinde boğulup
Senin sözlerinde var olmak
Avucumdan kayıp giden inancımın
Senin ellerine bağlamaktı.

Yaşamak diyorum!
Öyle keyifsiz
Öyle anlamsız

    Ve öyle sıradan…

Yorumlar

  1. Resim de şiir de çok anlamlı.Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. vallahi bittim Şiirine... Sokak Şairi olarak seni tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. Ellerine Sağlık Güzel Olmuş.
    Blogumu Ziyaret Edebilirsin :D

    YanıtlaSil
  4. Her yazdığın yazıda, anlatmak istediğini hissedebiliyorum çok güzel başarıyorsun bunu.Yazmaya devam et lütfen:) Hep yanında olan okuyucuların var.Yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Yüreğine sağlık ! Ne güzel yazmışsın çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. Emeğine, yüreğine sağlık. Güzel , çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Şiirinizi çok beğendim :) elinize yüreğinize sağlık demek istedim .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...