Anlıyorum Aslında...

 Anlıyorum aslında;

Şarampole yuvarlanan hayatlarınızda bizi hep tutunacak son vagon olarak görmenizi anlıyorum.

Bazılarınızın gözünde hep süper kahramandık. Sadece sıkışınca, korkarken, sıkılırken yahut terk edilirken. Dinlenmek için durulan liman biz olduk.

Oysa şuradan şuraya adım atacak halimiz mi kalmıştı? Yine de süper kahramanlık görevimizi ehemmiyetiyle yerine getiriyorduk. Eksiksiz... Kusursuz...


Soğuk kış gecelerinde içinizi ısıttığımız halde, bizi soğuk düşüncelerinizde boğmanızı anlıyorum. Kendimizi ikinci el dükkanıymış gibi hissetmeyi sizler sayesinde başardık. Sığındığınız veya kokladığınız her dikenli gülden sonra bizim kırılmış, kopmuş papatyalarımıza sarıldınız...


"Sevmek" kelimesinin üzerinde işlediğiniz tüm günahlarınızı "aşk" adı altında nitelendirdiniz. Yetmedi, kötülediniz...

Bir de tek hayali iki güzel cümle yazabilmek olan insanları kendi şiirlerinde ağlattınız.


Sizi anlıyorum...


Siz her şeye ve herkese sahip olmak istiyorsunuz. Düştüğünüzde elinizden tutacak biri olsun ama ben tutmayayım istiyorsunuz.


İyi bir insan kalmayana dek! Bu yerkürede savaşacaksınız biliyorum.

Gözümüzü açıp iki ayak üstüne bastığımızdan beri sürüyor ve sürecek.


Fark ediyorum.


Çirkinliğinizi, bir daha yaşamayacak olduğunuz bu dünyada bırakmak istiyorsunuz.


Siz de haklısınız...


19.11.2015

Yorumlar

  1. Anlamlı ve güzel olmuş emeğinize sağlık. Günümüzde en zor olan anlayabilmek.

    YanıtlaSil
  2. Ah bende bazı insanları anlayabilsem. Beyin travması geçiriyorum resmen. Güzeldi. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Anlayabiliyorum
    Neden seni anlamadığımı düşündüğünü anlayabiliyorum
    Ayni düşünceler beynimin bir köşesinde sessiz sedasız haykırırken
    Bende benim seni anlayamadığımı düşündüğünü anlayabiliyorum
    🙈🙈 biraz eşlik etmek istedim ama pek anlamsız oldu sanki 😔
    Ama bu yazıyı okuyunca aklıma gelenler direk bunlardı yazdım bitti
    Kaleminize sağlık 👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  4. Düşüncelerim edebi şekilde yazıya dökülmüş sanki. Yeteneğim olsa böyle bir yazı yazardım.:)

    YanıtlaSil
  5. Evet yazınızdaki gibi hep ben diyen insanlardan uzaklaşmak en iyisi Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. “İnsan insanın kurdudur” sözü aklıma geldi yazınızı okuyunca :) güzel bir yazı olmuş elinize sağlık ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...