Fakat sen bir başkasını öpüyor olacaksın.


Zihnimi bulandıran,
Kirli ellere sahiptim 
Akranlarım yaşarken
Ben her şeyi terk ederdim. 

Küçük bir çatı katı, gibi 
Dar ve köhneydi yüreğim 
Sığdırabildiğim kim varsa
Zamanın içinden çekip alır
Mandalina ağacının gölgesinde beklerdim. 

Bu bekleyiş 
Yaşamın ötesinde kalmış
Yarım binaların ve  
Yarım insanlarındı. 

Az evvel bir mermi
Her elleri cebinde gezen
Tutsak gölgelerin 
Ayak basmaya çalıştığı yerlerde 
Yüreğime düştü… 
 
Ben hiçbir şey hissetmeyen
Ölülerin şehrinde kraldım.  
Ve bu kutuplardan, dizlerime kadar çektiğim yalnızlık… 
Bir gün son bulacaktı!

O gün
Bu vücuduma hap solmuş dudaklarım  
savaşların arasından sana seslenecek; 
Fakat sen bir başkasını,  
Öpüyor olacaksın…  



Rıhtım Dergi 37. Sayısında   Gitmek için...
                    



Yorumlar

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...