Bir ağıt şarkısında arayıştayım...















...

Bir garip rüya görüyorum; sessiz bir çığ gibi önce boğuyor karanlıkta beni sonra üşütüyor. Uyanıyorum gecenin karanlığına bilmem kaçıncı kez aynı leş ağız ile küfürler savurarak. Yakıyorum tüm olan bitenleri kafamdaki dünyada.

Durup kendi satırlarıma sayıyorum yalnızlığımı… Kaç gecenin sabahına daha uyanmam gerekli? Kaç gece daha bir şeylerin geçmesi için uyumalıyım… Bak beni bu yokluğu alıştıran peri masalından fırlamış bir cadının elleridir. İnanmadığım tüm yalan gerçeklerdir. Sen sahi nasıl oluyor da bu kadar biçimsiz bir yokluğa ayak uzatabiliyorsun…

Senin bu hiçlik okyanusun da varoluşunu izliyorum satırlarımda. Kendimi orada seninleyken mutlu ve huzurlu görüyorum… Gün aynı saatte ve aynı gecede kararıyor… Bu telaş içinde uyuşturucunun etkisiyle gün buluyorum kutlamak için yaşamı.

Her gün aynı güne uyanmak canınızı acıtmıyor mu? Yakmıyor mu beyninizde bitmeyen bu anlamsız boşluğu. Karışmaktan çekiniyor musunuz? Alışmaktan ve yaşamaktan…

Tek eğlencesi cebindeki son parayı bu zindandan çıkabilmek için daha doğrusu “eşref saati” kitabında “Şevket Rado” gibi ‘Hayatı iyi karşılayabilmenin sırrını bulabilmek için her şeyden önce gülümsemeyi öğrenmemiz gerekiyor...’ 

Bende son kuruşumu biraz gülmek ve eğlenmek için zor bir yolu seçiyorum.

Yorumlar

  1. Harika betimlemeler ve imgeler..Yüreğine saglik editör.Bir çok satırda kendimi buldum

    YanıtlaSil
  2. kalemine sağlık biraz uzaklara gidip farklı duygular yaşayıp geldik.

    YanıtlaSil
  3. Her insanın içinde bir dünya gizlidir bence.

    YanıtlaSil
  4. ağzınıza sağlık yorumlamanız çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Huzünlü, karamsar, umutsuz başlamıştı . Ancak, son kuruşun gülmek için harcanmak istenişi, bunun için yola çıkılması umudun kıvılcımının sönmedigini gösteriyor hala...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bence de hayat çok garip gülümsemeyi tercih etmek en iyisi...

    YanıtlaSil
  8. HARİKA BİR PAYLAŞIM OLMUŞ GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  9. Kalemine sağlık, yazdıklarınla yaşamımıza ayna tutuyorsun.

    YanıtlaSil
  10. Dostlukların insanlığın sahte kaldığı dünyada düşe kalka gülüp ağlayacağız ... Ne dersek diyelim sonunda elimize ne geçiyor. Anlık gülümsemeler mi ... Ansızın gülümsemeler mi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...