Sadece seni istedim...



Hatırlamak
Kanlı bir bıçak gibi dolaşırken
Mutsuz omuzlarda
Vazosu hiç kırılmayan bir ev istedim…

Başımı koyacağım bir düş
Birlikte eğilebileceğim bir balkon istedim.
Hayata küsmeden, doğan
Solmadan açan bir çiçek olmak istedim…

Seni insan tanımı sıfatlardan
Yerden ve gökten uzaklarda
Sadece benimle gülen
Biri olarak görmek istedim.

Her şeyin ve herkesin ortasında
Sessizliğin…
Dikenli kanca gibi yapıştığı boğazına
Yarınları düşünmeden sarılmak istedim…

Ben,
Sadece ve sadece seni istedim.
Sen,
Seninle gelen her şeyi…              

Yorumlar

  1. Yüreğine sağlık, çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Emeğinize sağlık,vakit ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Bu beni oldukça mutlu eder,sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...