Hiç okunmayan

  


Sonuna kadar kapattım artık,
Bu hayatın kapısını
Arkasında türküler ve şiirler eşliğinde 
Sadece tüttürüyorum.
Anlatmaktan kaçıyorum
Bazen yavan bir ekmek
Bazen bol sigara ve kahve
Günü birlik yaşıyorum artık. 
Sevmekten de sevilmekten de kaçıyorum. 
Bir şey arıyorum. 
Ben ne arıyorum?
Dayanamıyorum 
Tükeniyorum günden güne. 
Artık askıya çamaşırlar asmıyorum
Hiçbir eşyayı sahiplenemiyorum
Kimseyi sahiplenemiyorum
Dolaşamıyorum. 
Bir kadının gözlerine bakıp
İki mısra şiir okuyamıyorum. 
Ne İstanbul besliyor artık beni
Ne kocaman kapaklı kitaplar
Bir eli sıkı sıkı tutamamanın verdiği hüznü
Battal boy bir yalnızlık ile ödüyorum. 
İsimsiz bir mezar istiyorum
Kimse sahiplenmedi demek istiyorum
Yolcusu olmayan durak
Hiç giyilmeyen beyaz bir çorap
Yok, olmak istiyorum. 
Kumdan kaleler içinde 
Kendi krallığımı ilan etmek istiyorum 
En çok…
Belki bazen en çok 
Gitmek istiyorum bu şehirden
Gitmek.
Hiç okunmayacak bir şiire dalıyorum.
Tanrım! Lütfen beni uyandırma…

Yorumlar

  1. Bir şiirde kendini nasıl bulur insan? Nasıl kendi hislerini bir başkasının kaleminden okuyunca sızlar yüreği? Böyle... Kaleminize sağlık. Sanıyorum ki kendimi sık sık burada bulacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bilinmez bir yol burası, adımlarım ağırlaşıyor...