Burada aşk

Burada aşk 
Kur/naz oyunlardan fırlar
Ve çarpar 
Yarı çıplak tavırlarıyla 
Var olmanın yalın 
Rüyalarına.

Gökyüzünden indirilen
Her inanç tanesi 
Sarmal bir kedi gibi 
Dolanıyor 
Yeryüzünde bilinçle beslenen 
İnsan varlığının damarlarına…

Meyvelerim
Bir pazar sabahı dişleniyorlar
Tadı acı olan bir istenç eşliğinde
Çocuklar
Çarpık kent duvarlarını
Partizanca 
Karalıyor
-ve kızıyor
Ben
Sesleniyorum
Çalışmaktan yorgun düşen her eli
Bir inanç uykusunda 
Kaybediyorum

Sayın 
Diyorum
Mısırdan kalma bir işçi gibi 
-sayın, Tanrı’m
Komşusu yorgunluk olan 
Her düşünceyi 
Yokluğundan aşağı tutuyorum. 

Yine de Tanrı’m
Burada aşk
Ucuz oyunlar oynuyor
Adı bilinmez olan bir rüya
Ölüm ve yaşamı 
İkiye ayırıyor 
Çocuklar ve sanrılar
O, pazar sabahı 
Acı, acı gülüyorlar.
 
Ben 
Tutuyorum sol elle 
Bazen yokluğu
Bazen neyi?
Neyse ne!
Bir mum 
Gece cesaretimi kırmak için
Başkaldırıyor 
Niçin?







Şarap içtim

Yorumlar