Bilir kişinin notu

Ben dedi

Bir kez olsun aşılamadım 

Bir kez olsun kendi tarafımdan 

Kendimi etraflıca, kendimi inandıramadım, sana 

Ben bir kez olsun bakamadım, ellerine 

Yüzün bilir kişinin notunda yazılıydı, okuyamadım.


Ben dedi 

Ben kaldıramadım balkonda asılı şu yüreğimi 

Rüzgarda savrulan şu toz bulutları 

Beni, bende gizli olan seni 

Savuruyor, her bir yana


Sen dedim 

Kendini bir ip gibi germişsin kaldırımlara 

Çocuklar atladılar üzerinden ve gençliğin 

Anneler tarafından bir rafa kaldırıldı


Sen 

Başkasının hayatı üzerinde dans etmeyi iyi bilirdin

Bilirdin, başkasının üzerine oynamayı!

Kumar bilmem derdin oysa; 

Sen zar atmayı ve dans etmeyi bilirdin 

Bilir kişinin notunda gizliydi, benim bildiklerim.


Biz 

Bilir kişinin deyimi ile 

Toplayamadık asılan hayatlarımızı 

Ki zor değildi ellerimiz

Buruşuk perdelere ve atlayan çocuklara sevinebilirdik. 

İnce bir sızıdır şuramda bilir kişinin; bilemedikleri...


Yorumlar