Aşkın ellerinde yaşama güdüsü

Önce ceketimi ilikledi kirli elleriyle, hayat

Gizli mısralarla tenime dokundu

Bilinmeyen oyunlarda hep aklım çelindi 

Genelde aynı sokakta ayağım takıldı ve düştüm 

Annemden hep gizli tutuldum

Şimdi bana biraz ellerini verir misin? 


Kaybolmadan yürümek nedir bilirim şimdi 

Zamanı tutabilirim, bu yüzden ıslanır gökyüzü 

Bu yüzden gülerim yanında 

Bir perdeyi üstümüze dikebilir

Durdurabilirim anıları 

Bana ellerinde yaşama izni verir misin? 


Saçlarını seçebilirim kalabalıkta 

Kokunu alabilirim uykularıma  

Kaygılı gülüşlerinin arkasına gizlenebilirim seninle 

Ben ıslak tenimle uzanırken dizlerine 

Bilirim ki yakmaz artık asfalt canımı 

Şimdi gözlerine bakabilir miyim? 


Bilinmeyene gidebilirim kollarında 

Uzanabilir ağaçlar seni seyrederken 

Dinleyebilirim tüm sesleri, bulabilirim 

O gülüşün esiyorken tatlı bir meltem 

Bana hep böyle güzel bakabilir misin? 


Bir şeye ait olabilirim burada  

Yaşayabilirim, dokunmadan acılara 

Durabilirim günlerce, sakinlerim 

Bir neden de boğulmaktan, yorulmayabilirim 

Şimdi sana ait olabilirim 

Bana ömrünü verebilir misin? 


*Ey, gökleri ve yerleri bulanıklaştıran, 

Uyanık sarhoşluğum 

Bana çocuk şekerlerinden biraz daha verir misin?

Yorumlar